středa 18. dubna 2012

Souboj podkladových bází - Dermacol versus Essence

Hned zkraje přiznávám, že bázi pod make up nepovažuju za naprostou nutnost a svoje první dvě jsem si pořídila asi před měsícem. Jde o vyhlazující bázi od Dermacolu - Satin Base a levnější variantu od Essence - rozjasňující bázi My Base.

1.) Dermacol - Satin base


Průhledná, klouzavá báze. Údajně by tato báze měla na vaší pleti vytvořit sametově hebký film, který ji zdokonalí a zmatní. Taky by měla minimalizovat vrásky a póry. Tak s tím zmatněním vás hned ze startu zklamu. Báze podle mého není moc vhodná pro mastnou nebo smíšenou pleť (v případě smíšené pleti ji fakt doporučuju nanášet mimo nos a bradu, jinak budete lesklé jak... no však víte). Dámy se sušší pletí ale budou asi spíš spokojené. Já mam pleť smíšenou a pokud před make upem použiju tuhle bázi -  víc se lesknu a mám dojem, že make up jen tak klouže po pleti pokryté hladkou bází, ale nevpije se do ní a nevstřebá. Takže pak pudruju jak divá, jinak se mi vytváří fleky a šmouhy. Tahle báze mě moc neoslovila a určitě si pod make up dál vystačím s nějakým dobrým hydratačním krémem.



Verdikt: 



2.) Essence - My base

Essence nabízí dvě báze - "prosvětlující" a pro "svěží vzhled pleti." Rozeznáte je od sebe snadno, jedna je metalicky růžová, druhá žlutooranžová. Já zvolila tu první. Báze pěkně jemně voní, je hydratační ale ne mastná, ma příjemnou jemnou texturu a obsahuje výrazný růžovostříbrný lesk.... a tím se stává bází naprosto nepoužitelnou. Pokud ji nanesete na obličej (a váš make up není obzvlášť krycí a zmatňující) budete se lesknout jak... no však vy víte. Takže na celý obličej bych ji rozhodně nepoužívala, maximálně na části které chcete zvýraznit. Nebo jí malou kapičku přimíchejte do makeupu. 
Já si ale nakonec tenhle produkt moc oblíbila, leč především proto, že ho nepoužívám jako bázi ale jako rozjasňovač. Tedy ne pod make up, ale až na něj - a jen na určitá místa - pod obočí, lícní kosti, hrana nosu a jemně nad vrchní ret.

Verdikt: 


Tady vidíte srovnání obou bází. Průhledná je od Dermacolu, růžová od Essence. Na spodním obrázku je pak pod umělým osvětlením vyfocená už rozetřená báze od Essence. A obdobně se leskne i na denním světle.






Další báze pod makeup jsem nevyzkoušela a dost možná už ani nevyzkouším a vystačím si se svým oblíbeným krémem. A co vy? Jaké máte zkušenosti?

3 komentáře:

  1. Skvělý souboj, tahle recenze mě bavila! Vidím, že vítězem je Essence, takže už vím, po čem v drogérii sáhnout ;-). Skvělá jsi!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle Essence se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat