pondělí 16. dubna 2012

I love... or I don´t?


Na kosmetice anglické značky I love... mě jako první nadchl design obalů. Stylové, jednoduché, vtipné... tak trochu jako by se uvnitř skrývaly spíš marshmallow bonbóny, než krémy na tělo. A tak jsem se i na doporučení prodavačky nechala zlákat na tohle tělové máslo...




... voní krásně, všechna čest, jahodový koktejl jedna báseň. Konzistence je na máslo trochu jalová, připomíná mi to spíš nějaký našlehaný jogurt ( podobnou vlhčí konzistenci ale mají i tělová másla s ovocnou vůní od The Body Shop, čím to je, nevím...). 




 Po rozetření už to ale taková sláva není a moc dlouho ovoněné taky nevydržíte. Z kelímku sice cítíte milkshke, na kůži už se ale rozline vůně podobná levným žvýkačkám. Pokožka je po něm trošku sametová a na obale píšou, že vaše kůže po něm bude "silky soft" s čím se asi dá částečně souhlasit, na suchou kůži bych ho ale nedoporučila. Obecně mám raději mastnější másla. Pokud ale máte vlastní hlavu, tak ho koupíte třeba v parfumeriích Douglas. Já ale za 149 Kč říkám - NOT! 

A co vy a vaše oblíbená tělová másla? Nebo máte radši mléka? :)


2 komentáře:

  1. Ahoj, ja jsem jednou zkousela sprchovy gel te znacky a prisel mi docela prijemny. Ale s maslem zkusenosti nemam. jinak fajn clanek papa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji :) Jj sprchaci bych se asi nebranila, ale tohle maslo me moc neoslovilo. To uz bych uprednostnila The body shop...

    OdpovědětVymazat