neděle 22. dubna 2012

Kosmetika od Elfu I. - rozjasňovače + pudr

Doufám, že za sebou máte krásný a pohodový víkend! :) A pokud vaše nálada není ideální, třeba vám ji trochu spraví dnešní příspěvek, který se bude týkat Elfí kosmetiky. S dekorativkou EyesLipsFace se na všech blozích roztrhl pytel (už máme i český e-shop) a tak jsem ani já neodolala a zabloudila jsem do elfího ráje, kde prakticky všechno seženete za hubičku... jestli se to přesto vyplatí, na to mrknem v tomhle článku. Na balík jsem se těšila jako malé děcko a přišel v pátek (3 dny od objednání) a všechno bylo moc pěkně zabalené v bublinkových foliích...


Celková cena všech výrobků byla asi tři stovky, takže nic strašného, rozjasňující paletka a tvářenka (černé krabičky) jsou z vyšší řady Studio, ostatní výrobky jsou ze základní řady Essentials. Dneska mrknem na pár věcí, příště zrecenzuju zbytek, až ho pořádně a svědomitě ozkouším :) 

1.) Třpytivé multifunkční líčidlo (cena 39 Kč) - řada ESSENTIALS


Myslím, že bych ho prostě normálně nazvala rozjasňovačem, jaképak multifunkce :) Maximálně ho můžete použít i místo očního stínu, ale to jsem netestovala. Balení je malé, vypadá spíš jako sample (9,5 g), což ale vůbec nevadí protože konzistence je dost hustá a pigmentovaná a stačí vám fakt špendlíková hlavička. Výhodou je, že nelepí a kůže je po něm hladká. Příště bych si asi objednala nějaký jiný odstín (třeba Toasted), tenhle bílý (Spotlight) je opravdu hodně bílý se stříbrným leskem/shimmerem a pokud se zrovna nechystáte na párty, tak na denní nošení je dost výrazný. Obsahuje dost třpytek, jsou ale dost jemné a malé, takže se to dá snést. Když ho ale smícháte s trošku makeupu, myslím, že se dá použít i na den - takže klasika....jemně vklepejte pod obočí, na lícní kosti a myslím, že i v nezředěné podobě se dá použít i do koutku oka. Jo a voní citrónově :)








Fotky jsem fotila na denním světle - nalevo je nerozetřený, vpravo jsem ho rozmazala jak to šlo :)


Verdikt: 
 (3/5)


2. ) Třpytivá paletka - multifunkční lesk (cena 95 Kč) - řada STUDIO


Nevím co má pořád ten Elf s multifunkcemi, je to prostě další rozjasňovač :) To že se dá použít na různá místa na obličeji ještě neznamená, že je multifunkční - funkci tvářenky, rtěnky nebo korektoru fakt nezastane :) Na tuhle paletku jsem se moc a moc těšila, obsahuje čtyři rozjasňovače - (bílý, naoranžovělý, broskvový a růžový). Balení je moc pěkné s velkým zrcátkem a malým štětečkem, který používám, když chci rozjasňovač nanést do koutku oka. 





Konzistence je hodně krémová, řekla bych že na dotyk až mastná, takže na pleti mi moc dlouho nevydržel - za hodinu, za dvě - kde nic tu nic. Bohužel se celkem rychle stírá - možná bych ho doporučila trošinku zafixovat transparentním pudrem, třeba to pomůže. Na druhou stranu jde dobře vetřít do pleti a vypadá mnohem přirozeněji než výše zrecenzované "multifunkční líčidlo" protože neobsahuje moc třpytek, ale opravdu jen lesk  - takže žádná diskokoule z vás nebude. Na denním světle jsem se pokusila vyfotit jednotlivé odstíny rozjasňovače, přesně tak jak po sobě na paletce jdou. Rozdíl je asi nejpatrnější mezi bílou a růžovou, jinak na obličeji po rozetření to skoro vůbec nejde poznat. Pokud ještě rozjasňovač nemáte, tak tohohle se bát nemusíte, protože s ním dost pravděpodobně moc škody nenapácháte :)



Verdikt:  (2/5)

3.)  Rozjasňující tuhý pudr (cena 39 Kč) - řada ESSENTIALS


Jak už je asi  známo, Elf se někdy s množstvím produktu zrovna nepředá. Platí to i u pudru ze základní řady - je opravdu malinký (5g), ale hodí se tak třeba do kabelky. Odstín na fotce je Ivory. Balení je trochu levné, obyčejný plast, ale zase k němu dostanete i malou labutěnku. Na pudru mě samozřejmě jako první příjemně překvapila nízká cena, pak jsem si ale spočítala, že s ohledem na hmotnost moc výhodný není. Jak už jsem psala tady, existuje kvalitní pudr s téměř trojnásobnou gramáží, který vás vyjde o trochu levněji. Jinak proti pudru od Elfu nic nemám, přijde mi poměrně dobře krycí a obstojně matuje. A opět cítím mírně citrónovou vůni. Rozjasňovací funkce jsem si přiznávám moc nevšimla, ale třeba budete mít jiný názor. Podruhé už bych si ho ale nekoupila. 






Verdikt:  (2/5)

A co vy? Jaké máte zkušenosti s Elfí kosmetikou? :) Doporučte mi něco! 

3 komentáře:

  1. Ja ELF moc nemusim, preci jen za par kacek clovek nemuze cekat zadnou slavu :-( Super napsano!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit. Když už si někdo chce pořizovat levnou kosmetiku, tak ať radši sáhne po Essence nebo Miss Sporty... ELF fakt ne... První dvě zmiňované značky se vyrábí v Evropě, ELF je made in China ( i když je to americká značka)
      Už jen podle selského rozumu: ty jejich korektory za 40kč... u nás se to prodává za 40kč - v těch 40kč je započítané určité % provize prodávajícího, % za dopravu (z USA/popř. přímo z Číny k nám) a také nějaké výrobní náklady - které jsou v řádech několika korun, takže si ani nechci představit, co do toho cpou za odpad...
      Za mě ELF rozhodně ne... Výrobky, které jsem zkoušela já: http://motokatty.blog.cz/1204/e-l-f-kosmetika

      Vymazat
  2. Už asi měsíc čtu samou chválu na značku ELF, ale nějak nejsem schopná si něco objednat, moc díky za typy :))
    http://myweekday7.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat