úterý 1. května 2012

Nude rtěnky - souboj Chanel X Essence

Je první máj, což pro spoustu z vás určitě znamená pusu pod rozkvetlým stromem :) A k tomu jsou určitě ideální nude rtěnky, váš přítel pak po polibku aspoň nebude vypadat jako špatně nalíčený transvestita. V tomhle článku mrknem na dvě rtěnky tělového odstínu a vsadím se, že už půlka z vás po přečtení titulku tipla, že tenhle souboj vyhraje Chanel. No... možná vás zklamu. Podle mě to úplně tak jednoznačná bitva není...

1.) Rtěnka Aqualumiére Lipshine - Chanel - (cena okolo 700 Kč)

Mám ji v nude odstínu Positano 91. Tenhle odstín rtěnky není výrazně pigmentovaný, spíš mi přijde jako tónující balzám, je matný a neobsahuje žádné třpytky ani perleť, jen takový mastnější lesk. Což je ale případ jen tohohle odstínu, další barvy perleťové jsou a věřím, že budou i lépe pigmentované. Konzistence je příjemná a dost krémová - na rtech proto nedrží nějak zvlášť dlouho. Hydratuje dobře. Parfemace je nulová, což mě osobně trochu mrzí, jemná vůně by téhle rtěnce určitě slušela. Balení je krásné, stylové s logem Chanelu na uzávěru a černozlatou výsuvnou rukojetí, kombinace plastu a kovu.



Verdikt: (2/5)


2.) Rtěnka  - Essence (59 Kč)

Teď tu máme druhého adepta - nahého úplně obdobně jako předešlá nude rtěnka :) Vsadím se, že většina z vás ho bere jako předem poraženého soupeře... ale ejhle. Tahle rtěnka za pár kaček vůbec není špatná. Jedná se o dost podobný odstín jako u výše zrecenzované, jen růžovější - 52 In the nude. Neobsahuje třpytky ani perleť, jedná se o matnou nude barvu. Pigmentovaná mi přijde méně než Chanel, ale na rtech nechává o něco výraznější lesk. A když vám přítel ukradne dnes pod rozkvetlým stromem nějaký ten polibek, nebude mít taky barevnou hubičku. Je hodně krémová, řekla bych až mastná, takže výdrž taky nic moc, na zvláčnění rtů je ale fajn. Balení fórové - plastové.



Verdikt: (3/5)


Co říct závěrem. Zkusila jsem od Chanelu pouze tuhle rtěnku uvedené řady, věřím, že jiné řady i odstíny na tom můžou být líp, já už to ale testovat nehodlám. Pokud nutně chcete nude rtěnku a rozhodujete se třeba úplně čirou náhodou mezi těmahle dvěma :) ...tak berte tu od Essence a za ušetřené kačky si dejte večeři. V tomto konkrétním případě totiž mezi luxusním a laciným fakt moc velký rozdíl není.


(nahoře Chanel, dole Essence)

Jo a mimochodem.... už brzy tu bude první malé výročí mého blogu. A k tomu bezpochyby patří i nějaká ta giveaway :)

5 komentářů:

  1. Super recenze.....po které zauvažuju nad koupí této essence rtěnky....sama mám jednu z této "řady" ovšem jiný odstín a je to vážně super rtěnka ... Dnes jsem shodou okolností také recenzovala produkt na rty (lesk)...Hezký den :-)

    http://janeandherworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekná recenzia, presne niečo takéto momentálne hľadám, vďaka za ten tip na essence ;) určite sa po nej pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky! Myslim, ze budete spokojene... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu Essence mám už třetí balení :) Vyhovuje mi právě ta její slabá pigmentace, že se můžu snadno nalíčit i bez zrcátka :)
    Moc se mi tvůj blog líbí! Stala jsem se followerkou, zvu tě i ke mně
    www.markvitkysvet.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám od Chanel celkem tři rtěnky, jedna z nich je můj velký miláček, ale jinak je to spíš taková stylovka do kabelky, než nějaký zázrak. Je fajn si aspoň jednou "šanelku" vyzkoušet, ale vzhledem k cenám se taky držím levnějších značek anebo pak sázím na přírodní dekorativku.
    Pac a pusu...Vivi

    OdpovědětVymazat