středa 26. září 2012

Tekuté zlato: Vlasový olej Orofluido

Hned ze startu bych se Vám chtěla omluvit, že je na blogu teď trošku mrtvo. Tíží mě to i ve spaní, ale upřímně musím říct, že mě to tíží o něco méně než moje diplomka, která stále zůstává ve značně rozepsaném stádiu. Do toho mám za sebou jedno stěhování, další před sebou... a ne že bych si chtěla stěžovat, ale trošku se mi teď na blog nedostává času. To jen pro vysvětlenou, rozhodně to tu nebalím a protože si Vás, mých čtenářek moc vážím, chci abyste věděly proč nové příspěvky moc nepřibývají. Díky za pochopení, věřím, že podobné období jsme už zažili všichni.


A dneska jen v krátkosti o jednom malém zázraku na vlasy. Jedná se o vlasový olej Orofluido, který koupíte za  200 Kč a více (50 ml). Je vhodný pro suché a roztřepené konečky. Přezdívá se mu taky tekuté zlato. Při poslední návštěvě kadeřníka mi bylo doporučeno, používat na konce nějaký olej, protože se mi dost třepí a všelijak kroutí (bodejť by ne, když vlasy dvakrát týdně tejrám žehličkou). Kondicionéry, balzámy, to všechno je fajn... ale když zahřejete žehličku na 200 stupňů.... nestíhají hydratovat. Používám samozřejmě i termo fixační sprej (od L´Orealu už jsem vám o něm povídala), ale konečky mám po vyžehlení stejně jako slámu.

Naštěstí jsem objevila tenhle lehký vlasový olej, stačí kapička do dlaní, rozetřít a jemně s ním počechrat vlasy. Funguje za sucha i za mokra. Pokud si chcete uhladit vlasy do culíku, aby neodstávaly, účinkuje taky skvěle. Lokny jsou pak hebké, vyživené a vůbec ne mastné. A krásně se lesknout. Musíte jen trošku vychytat aplikaci, rozhodně doporučuju šetřit množstvím (kapka dvě, bohatě stačí) a vlasy spíš tak jemně čechrat, nevmasírovávat ho dovnitř, jinak začnou pramínkovat!





Orofluido obsahuje tři oleje - arganový, šáchorový a lněný. O skvělých účincích arganového oleje na vlasy jste možná už někde četly a já můžu potvrdit. Mám více kusů vlasové kosmetiky s tímto druhem oleje a všechny jsou fajn. Tenhle je ale nejlepší :)

A abych nezapomněla - vůně je božská. Orientální s nádechem vanilky a bergamotu. Údajně by měla obsahovat taky květ pomerančovníku, papriku a pryskyřici. Je to jedna z nejnádhernějších vůni, které jsem v poslední době očichala a moc mě mrzí, že Orofluido nevyrábí i tělovou kosmetiku. Pokud ale Orofluido vetřete do mokrých vlasů, vůně se v nich neudrží. V suchých o něco déle. Je to ale škoda a musím to výrobku vytknout. (Občas olejíček použiju i na ruce, rychle se vsakuje a té vůni nejde odolat, ale PŠT! 

P.S. Tahle značka má i další vlasové výrobky. Vyzkoušely jste třeba šampóny a kondicionéry? Nebo barvy?


22 komentářů:

  1. Mám odlitek od kamarádky a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to můj první vlasový olej a jsem z něj nadšená :)

      Vymazat
  2. Tenle olejík jsem zkoušela, ale moc nadšená jsem z něj nebyla. Ale asi to bude tou aplikací jak říkáš. Co se týče olejů na vlasy, furt tak nějak nevím, jak a KOLIK toho dávat, abych neskončila s mastnými pramínky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zkus ty vlasy jenom ta počechrat v koncích, ten olej se tam uchytí a úplně to stačí. A nebo na suché vlasy...

      Vymazat
  3. jooo tohle jsem nezkoušela vypadá to dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Mám, mám, mám! A nikdy se ho už nevzdám! :) Nejdřív jsem používala na suché, ale je mi s ním líp na mokré vlasy vysušené ručníkem... jednou stříknu do rukou, promnu a jemně promnu ve vlasech odspoda a zbytek nahoru... :)

    OdpovědětVymazat
  5. zní slibně, ale té vůně se trochu bojím, aby mi nerušila parfém - je ve vlasech cítit i po nanesení?

    OdpovědětVymazat
  6. Bohužel (pro mě) ve vlasech moc dlouho nevydrží. Když olej aplikuješ do mokrých vlasů, tak to po uschnutí necítím vůbec. Když do suchých vlasů tak mírně a jen na přičichnutí... parfému by to ale vadit nemělo.

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila bych si ho už jen kvůli té božské vůni, na kterou všude slyším jen samou chválu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem jednoznačně vlákaná do pasti - tenhle olejíček musím mít! Už kvůli tý vůni ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Ju, ju... vůně je fakt božská!

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem o něm přemýšlela, ale nedávno jsem v drogérce objevila, hedvábný olej od L'Oréálu, který jsem i zkoušela a je bezvadný. Tak teď nevím, pro který z výrobků se rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě uvažovala nad Mythic Oil, zajímalo by mě jaký je :)

      Vymazat
  11. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  12. To zní hodně lákavě, moje vlasy by nějakou tu záchranu taky potřebovaly....:)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. máš krásný blog :) zvu tě k sobě na giveaway onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ma ten olej pumpicku nebo rozprasovac?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ani jedno. Klasický šroubovací uzávěr.

      Vymazat
  15. Ahoj,ma ten olej pumpicku nebo rozprasovac?

    OdpovědětVymazat
  16. Ten olejíček je opravdu perfektní !

    OdpovědětVymazat