pondělí 3. června 2013

Není gumák jako gumák

Víkend na chalupě jsem částečně prožila v pracovních khaki gumákách (všichni známe). A už po několikáté mě napadlo, že je to ohromně praktická obuv, zvlášť to takového krásného jarního počasí, jako máme teď. A tak jsem začla googlit gumáky, které bych se nestyděla vzít si do města, nebo na fesťák. 

Nabídka rádobyhezkých holinek v našich obchodech mě  nezaujala. A bojím se je kupovat u Vietnamců, aby mi neupadly nohy. Nejsu hysterka, ale nerada bych nějaké rakovinotvorné metafetaakdovícoještě gumáky. Radši bych nějaké z přírodního kaučuku, nebo aspoň zdravotně testované. A hezké. A to je ten průšvih, protože to už jsme s cenama na úrovni kožených bot a ne holinek. Tak se aspoň podělím o to nejhezčí, co jsem dneska našla.

Tyhle začnu nosit, až odhalím svůj šlechtický původ. 

Black Evedon Rainboots

Cena 95 dolarů. Ich och. 
Na holiny je to dost, to bych je pak musela nosit celoročně a to byste nechtěli, věřte mi :)


Favoritky... Saint George 

(na Ebay 35 liber, na http://www.babyveci.cz cena  1.099,-)


 
Roztomilé Western Chief Tiny Horses 

(na Amazonu 40 dolarů, jinak za 1.390,- na http://www.top1clothing.com)

Anebo Kamik Kimberley

na http://www.botovo.cz/ za 1.398,-




Poslední model doporučuji především fanouškům Dana Nekonečného. Vrrrrrau! :)))))



14 komentářů:

  1. Mě se moc líbily takové, nevím jestli jsou to gumáky, ale vypadalo to tak, měly zlaté cvočky vzadu, Mia je ukazovala na blogu, ale zase byly příšerně drahé, ono by se něco do toho deště fakt šiklo a říkám si to pokaždé, když prší a ještě jsem si žádné nepořídila:/

    OdpovědětVymazat
  2. Evedon rainboots vypadají opravdu krásně :) Umím si představit, že v nich "ťapu" v dešti :))
    www.neverfullcloset.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes cestou do práce som si hovorila, že gumáky by sa mi fakt hodili. Súhlasím s Tebou od Vietnamcov určite NIE!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první jsou úplně boží. Kdyby nebyly tak drahé, asi bych si je objednala do své "stáje" :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Není gumák jako gumák. Jsem netušila, že to fakt bude o gumovkách. Spíš mě napadli mnozí naši občané:-D. Ale gumáci skutečně dokonalé:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tady bohužel mi není pomoci, já gumáky nesnesu, i kdyby byly ze zlata :D

    OdpovědětVymazat
  7. AAA ty prvni! Potrebuju je hned! Belle, co mi to delas? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký:) Já po hilinkách už pár let pokukuju, vlastně od tý doby, co z nich Kate Moss na festivalu Glastonbury udělala hit, ale nějak vždycky skončím u toho, že je budu nosit jen pár dní v roce, a že je tudíž nepotřebuju. Jinak překrásný holinky má značka Novesta.

    OdpovědětVymazat
  9. Loni u Deichmanna jsem viděla růžové. K sežrání :-) ale stejně si neumím představit, že bych v tom capkala po městě. I když je to asi ohromně praktické. To zakořeněné "gumáky sou na zahradu" prostě v hlavě mám :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  10. Já holinky zbožňuju, jsou praktické, pěkné a tak pohodlné!:)

    OdpovědětVymazat