čtvrtek 23. května 2013

Smokey eyes na denní nošení

Přeju krásný den,

chvíli tu na blogu bylo mrtvo, já ale stále žiju :) Ráda bych pro vás měla nějaké solidní vysvětlení, ale nemám a lhát nebudu. Měla jsem toho moc, ale ne tolik, abych si nemohla udělat čas. Upřímně a na rovinu přiznám, že se mi teď moc přispívat nechtělo a s prvními letními dny jsem od počítače raději utíkala ven. Asi se to občas stane každé blogerce, co jsem tak vypozorovala... No každopádně dneska vám ukážu kouřové líčení očí, které se dá v pohodě nosit i přes den, ideálně když jej doplníte nějakou světlejší nude nebo růžovou rtěnkou či leskem. Je to hrozně jednoduché, potřebujete jen černou tužku na oči, hnědou na obočí, stíny v hnědých a růžových odstínech a dobrou řasenku, která vám řasy pořádně zahustí a prodlouží.




Použité produkty

stíny - Shimmer Cube Palette - The Body shop (recenze zde) - odstín 06
řasenka - Imperial Long Lash Dermacol
tužka na oči - Khol&Contour 16h Bourjois - černá (má perfektní výdrž i pigmentaci!)
tužka na obočí - Essence - tmavě hnědá
lesk na rty - 3D Effect Bourjois - odstín 46

Přidávám i pár fotek na umělém světle. Je to trošku porod, vyfotit něco použitelného. Při zoomu navíc zjišťuju, že s dalšími narozeninami přibylo i pár vrásek okolo očí. Pokud byste tedy měly některá tip na dobrý a kvalitní oční krém, ráda si nechám poradit. Zatím jsem v téhle oblasti nováček, ale asi už ne na dlouho :)



To je dnes ode mně vše, na viděnou zase příště :) Těšit se můžete na recenzi laku na nehty a přibude i nějaká Natura Siberica, na kterou mě nalákala Meduňka :)


8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí odstín lesku na rty, já mám v poslední době raději rtěnky, protože vydrží na rtech déle, ale ty lesky k létu tak nějak patří, takže s hezkým počasím si u mě taky najde místo:) Jinak líčení moc hezké, podobné nosím docela často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nedejbože, když mám na rtech lesk a on fouká vítr :)) Taky mám radši rtěnky

      Vymazat
  2. to liceni oci je uzasne!moc ti to slusi
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku z italie!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení, máš krásné oči :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, hezké, hodí se to k tobě a já se budu inspirovat.

    OdpovědětVymazat