středa 3. dubna 2013

Odličovací recenze

Dneska mrknem na tři odličovače, které se mi čirou náhodou potkaly na poličce. Dva jsem dostala, jeden si koupila. Dva jsou strašný (přesněji řečeno, jeden horší než druhý) a jeden je super. A už to teda nebudu natahovat...

3. místo - Oční odličovač Bione cosmetics se světlíkem lékařským 

... a není to ani na bronzovou medaili! Tohle si prosím vás nikdy nekupujte. Vůbec to nefunguje - ani na opravdu jemný oční makeup. Řasenku to rozpustí jen do té míry, abyste vypadaly jako pandy. Tzn. rozmažete si ji po celém očním okolí, dolů to ale nedostanete ani omylem. Je to škoda, jinak mám tuhle značku ráda - mají fajn vlasovou kosmetiku i krémy na tělo. Většinou se snažím dopotřebovat i ne úplně ideální produkty, tenhle ale letěl do koše. Nedal se na nic použít. Ještěže nestál moc - okolo 80 Kč.



2. místo Green Line Clear Active (uprostřed)

Myslím, že byl součástí nějaké z minulých krabiček krásy. Za mě ne. Odlíčí sice dobře a rychle, ale nevyhovuje mi složení. Po odlíčení extra mastný pocit na víčkách - a nezpůsobují to oleje, ale prachsprosté silikony. 

1. místo hydrofilní odličovací olej Saloos 

Stačí navlhčit tamponek, pár kapek tohohle oleje, přiložit na víčka a makeup jde dolů jedna radost. Přestože obsahuje olej (slunečnicový), máte mnohem méně mastný pocit než po předešlém adeptovi. Nevoní nijak, což mi nevadí. Saloos má v nabídce taky další hydrofilní odličovací oleje s vůní, takže si  vyberete. V očích neštípe - a to su celkem citlivá, páč nosím kontaktní čočky. Koupím si znovu, rozhodně.


Budu ráda, když mi napíšete, čím odličujete vy dámy :) I když já už asi svého šampiona našla...

7 komentářů:

  1. Souhlasím. Hydrofilní olej od Saloos je skvělý. Mám větší balení taky toho neutrálního a ne a ne ho vypotřebovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Se Saloos oleji zatím nemám žádnou zkušenost. Já se odličuju micerálkou od Biodermy, sterá mi vyhovuje ze všech vyzkoušených asi nejlíp. Vzhledem k tomu, že to není úplně levná sranda, tak pomalu hledám alternativu a až mi dojde, tak olej určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku jsem taky zkoušela, je moc dobrá, ale mě vyhovuje, že ty oleje rovnou hydratují oční okolí. Když používám olej, tak už nepoužívám žádný oční krém...

      Vymazat
  3. Taky mám hydrofilní olejík od Saloosu, s vůní ylang ylang. Vůbec neubývá, ale je skvělý! Koupím určitě znovu =o))

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tenhle Saloos olej teď dopužívám, je skvělý. A i proto, že nijak nevoní:)

    OdpovědětVymazat