neděle 10. června 2012

Propadák měsíce

Krásnou neděli,
někteří z vás si do komentářů pod giveaway psali o nějaký kosmetický propadák. A tohle přání vám můžu splnit hned teď. Před dvěma dny jsem si v parfumerii Marionnaud koupila odličovací olej. Mají tam teď na nějaké kousky z jejich Bio kosmetiky slevu, tak mě to nalákalo (ze 189,- na 49,-  -----> nonekupto). 
No tak milé dámy teď vážně - nekupujte to. Minimálně ne tohle...

Odličovací olej na obličej a oči - Bio Marionnaud (50 ml)



Upřímně jsem ani nevěděla, že Marionnaud má svoji vlastní značku kosmetiky. Nikde jsem o tom nečetla ani neslyšela a tak jsem si nechala poradit prodavačkou. Prodavačkám nevěřte. Sice jsem se dozvěděla spoustu věcí o její kolegyni, která používá celou tuhle řadu a je spokojená... No. Já nevím jak kolegyně, ale já se po použití skoro naštvala. A dát za to těch původních 189,- Kč tak se neznám. 

Na štítku se píše, že je určen pro všechny typy pleti a aplikovat se má na lehce navlhčeném vatovém tamponu. Pro všechny typy není. Je to olej se vším všudy, cítím v něm hodně silně zápach slunečnicového oleje (a ejhle není to náhoda, protože ve složení je fakt uvedený). A pokud si tím odlíčíte celý obličej - budete strašně mastné. Já mám smíšenou pleť a použila jsem ho jenom na oči, ale mastná jsem byla skoro všude. Abyste oči adekvátně odlíčily, musíte z lahvičky párkrát odstříknout. Olej ale odličuje špatně, nevsakuje se do pleti jako jiná olejová odličovadla a  zůstanou vám prostě pěkně mastné oči se zbytkama řasenky všude okolo. A vonět budete jako hranolky, co víc si přát :) Jediné plus vidím v balení výrobku - je pěkné, vypadá draze a má pumpičku. Nechci téhle kosmetice křivdit, použitý olej je bezesporu Bio, když se to píše na obalu. Já už ale asi další výrobek nevyzkouším. Nemám na to nervy :)



 TIPY NA MNOHEM LEPŠÍ ODLIČOVAČE  


Abych dnešní recenzi nezakončila tak negativně, tak vám dám tip na dva na mnohem levnější odličovače (když vezmu v potaz že původní cena zázraku z Marionnaud byla 189 Kč). 

1.) Ziaja - jemný odličovač očí - 120 ml (cena okolo 50 Kč)

Příjemná odličovací voda, neštípe a voní dost neutrálně. Odlíčí vás dobře, ale spotřebujete na to trochu víc vatových tampónků. Na voděodolný makeup bych si s tím asi netroufla, ale není na to ani určený. Vhodný pro osoby s kontaktními čočkami - tzn. pro mě :) Lepší je dvoufázová varianta od Ziajy, viz níže...



2.) Ziaja - dvoufázový odličovač očí - 120 ml (cena podobná asi 60 Kč)

Dvoufázový odličovač s olejovou složkou, který se musí před použitím protřepat. Odličuje krásně, rychle, neštípe. Je mastnější, ale ihned se vstřebává a očička pak máte pěkně hydratované. Za mě asi nejlepší odličovač, co jsem kdy vyzkoušela. Obsahuje d-panthenol, údajně odlíčí i voděodolný makeup (nezkoušela jsem) a hodí se taky pro nás čočkaře :) Bohužel už mi došel, takže jsem vám neměla co vyfotit, tak alespoň ilustrační fotka, ať víte po čem se shánět. Já si ho koupím znova.

Zdroj: www.zkosmetika.cz

A čím se odličujete rády vy? Dáte mi nějaké tipy? A vyzkoušely jste od značky Marionnaud něco, s čím jste byly spokojené?

3 komentáře:

  1. Ja pouzivam Astor (na oci) - aj na vodeodolne spiraly. Vyskusala som toho naozaj vela, ale jedine k tomuto sa vraciam uz roky. Na tvar mam Elixir (micelarna voda) od Dermacolu, vraj sa to moze davat aj na oci, ale mna to sialene stipe... ja to znesiem len na tvari a tu to odlicuje dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za tip, o tom Dermacolu uz jsem uvazovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze =) Dvoufázový odličovač od Ziaji dopotřebovávám, používám při každém líčení gelové linky, ať už na tenoučkou linku nebo trošičku výraznější, takže odličovač s olejm je pro mě nutnost. Můžu říct, že Ziaja odlíčí, trvá to sice trošičku dýl, ale určitě je moc fajn. Jedničkou pro mě ale zůstává odličovač s olejem od Garnier, je více mastnější a lépe odličuje =) Je dvakrát dražší, dvakrát větší a dvakrát tak lepší =))

    OdpovědětVymazat